بهینه سازی وبسایت برای موتور های جستجو


بهینه سازی وبسایت برای موتور های جستجو

شما احتمالا صد بار شنیده اید که (SEO) بهینه سازی موتور جستجو یک ابزار بازاریابی دیجیتال حیاتی است، اما حتی اگر شما یک درک اولیه از آنچه که در آن رخ می دهد، هنوز نمی توانید درک این موجود پیچیده و چندوجهی را درک کنید.

جستجوگرها از چندین عنصر مختلف ساخته شده و دانستن آنچه آنها هستند و چگونه کار می کنند، کلیدی برای درک اینکه چرا SEO بسیار مهم است، می باشد. به طور خلاصه، SEO مهم است، زیرا باعث می شود وبسایت شما بیشتر قابل مشاهده باشد و این به معنای ترافیک بیشتر و فرصت های بیشتری برای تبدیل چشم انداز به مشتریان است.

Seo

فراتر از آن، این ابزار همچنین ابزار ارزشمندی برای آگاهی از برند، ایجاد روابط با چشم اندازها و موقعیت خودتان به عنوان یک متخصص معتبر و قابل اعتماد در زمینه خود است. بنابراین بدون اطلاع بیشتر، در اینجا همه چیز شما باید در مورد جستجوگرها و چرا آن را در دنیای دیجیتال امروز حیاتی است.

کلید واژه ها

زمانی که رفته رفته روزهایی بود که کلیدی تنها تکنیک SEO بود که اهمیت داشت، اما این بدان معنا نیست که هنوز مهم نیست. تفاوت این است که امروز، کلمات کلیدی باید به خوبی مورد تحقیق، با دقت انتخاب شده و محتاطانه در محتوای شما مورد استفاده قرار گیرد تا موثر باشد. اما دقیقا چه کلمات کلیدی است؟ کلمات کلیدی کلمات و عباراتی هستند که چشم انداز برای پیدا کردن محتوای آنلاین استفاده می کنند و سپس مارک ها می توانند با چشم انداز هایی که محصولات و خدمات خود را دنبال می کنند استفاده کنند.

هنگام جستجوی کلمات کلیدی New York ، مهم است که به کسانی که دارای نرخ جستجو بالا و رقابت کم هستند و کلمات کلیدی کوتاه (مانند سگ) را انتخاب کنید، کلمات کلیدی (مانند توله سگ های گربه برای فروش) و کلمات کلیدی محلی (مانند توله سگ برای فروش در بوستون) به کار خود در محتوا. شما همچنین می توانید از کلمات کلیدی برای بهینه سازی تمام عناوین، URL ها و دیگر عناصر جستجوگر خود در صفحه (بیشتر در مورد آن ها) استفاده کنید.

سئو و بهینه سازی وبسایت برای موتور های جستجو در نیویورک

SEO بخش مهمی از جستجوگرهاست زیرا این وسیله ای است که شما برای رسیدن به آن و جذب مخاطبان استفاده می کنید. به عنوان مثال، اگر شما یک مهد کودک را دارید و می خواهید دید خود را افزایش دهید، شما ممکن است مجموعه ای از وبلاگ ها در مورد باغبانی، انتخاب SEO Hop over، راهنمایی های رشد و موارد دیگر را منتشر کنید. هنگامی که فردی که میخواست در مورد باغبانی بداند، به دنبال این اطلاعات بود، وبلاگتان به نظر میرسید و می توانید با ارائه اطلاعات ارزشمند، بتوانید رابطه ای با این چشم انداز ایجاد کنید. به عنوان مثال، هنگامی که زمان برای آن چشم انداز خرید یک گیاه آمد، شما اولین مهد کودک بودید که به ذهن می آمد. محتوای امروز باید آموزشی باشد، بلکه جالب، مرتبط، جذاب و قابل اشتراک گذاری باشد.
محتوا به صورت های مختلفی از جمله:

محتوای صفحه وب
فیلم های
وبلاگ ها
Infographics
پادکست ها
روزنامه ها و کتاب های الکترونیکی
پست های رسانه های اجتماعی
لیست های محلی
به روز با همه چیز دیجیتال باشید. پیوستن به پلت فرم عضویت ما!

Off-Page SEO


SEO Off-page شامل عملیات بهینه سازی خارجی است که از سایت شما به جای آن برطرف می شود. تکنیک اصلی استفاده شده برای SEO آفلاین، ساختن New York است؛ زیرا لینک های با کیفیت از سایت های خارجی از سایت های خارجی به موتورهای جستجو می گویند که سایت شما ارزشمند و با کیفیت است و این قدرت را ایجاد می کند.

تاکتیکNew York های بسیاری برای ایجاد پشتیبان گیری وجود دارد و برخی از بهترین شیوه های فعلی عبارتند از وبلاگ نویسی مهمان، ایجاد تعداد زیادی از اطلاعات انفورماتیک که به شدت به اشتراک گذاشته می شود و ذکر تاثیر گذار در محتوای شما.

جستجوگرهای محلی

SEO به طور فزاینده ای مهم است زیرا بیشتر و بیشتر افراد از دستگاه های تلفن همراه برای جستجو استفاده می کنند. این روزها، 57 درصد از همه جستجوها از تبلت ها و تلفن های هوشمند انجام می شود و نیمی از این جستجو ها قصد محلی دارند.

به عنوان مثال، اگر شما یک رستوران دارید، محلی برای جستجوگرها اطمینان حاصل کنید که وقتی مردم در منطقه شما به دنبال بهترین رستوران ها در شهر می گردند، آنها در سایت شما قرار می گیرند. در کنار استفاده از کلمات کلیدی محلی، سایر ابزارهای محلی SEO بهترین گزینه شامل ادعای لیست فهرستها، ایجاد صفحات خاص مکان برای سایت شما و ایجاد صفحات برای کسب و کار شما در Google My Business، Google+ و Google Maps است.

بازاریابی موتور جستجو

بازاریابی موتور جستجوگر (SEM) به تلاش های بازاریابی پرداخت اشاره دارد و شامل مواردی مانند تبلیغات بومی، Google AdWords، تبلیغات رسانه های اجتماعی، پرداخت هر کلیک، تبلیغات خرید New York ، تبلیغات صفحه نمایش و غیره است.

اگر چه SEM معمولا جزء اصلی یک استراتژی جامع جستجوگرها نیست، اما جای خود را دارد، زیرا می تواند به شما در دستیابی به مخاطبان جدید و هدفمند کمک کند.

دید و رتبه بندی سئو

SEO یکی از مهمترین وظایف جستجوگرها افزایش دید است، به این معنی آن است که برای چشم اندازهای شما برای پیدا کردن شما هنگام جستجو برای چیزی که شما باید ارائه دهد، آن را آسان تر کنید. قابلیت مشاهده مستقیم به رتبه بندی شما مرتبط است.

بالاتر از شما در صفحه نتیجه موتور جستجوگر (SERP) رتبه بندی می شود، احتمال بیشتر این است که شما را ببیند و از طریق سایت خود را کلیک کنید. کارآیی تلاش های SEO شما، رتبه بندی بالاتر و دید بهتر شما، که مهم است هنگامی که شما

نوشته شده توسط مدیر | رپورتاژ آگهی
| next page | next page